ایک بٹ کوائن کی قیمت 90 لاکھ کے قریب

ایک بٹ کوائن کی قیمت 90 لاکھ کے قریب

بٹ کوائن کی قیمت نے اپنا ہی ریکارڈ توڑ کر نیا ریکارڈ بنا لیا جس کے بعد ایک بٹ کوائن کی قیمت 90 لاکھ روپے کی قریب پہنچ گئی۔

غیر ملکی خبر رساں ایجنسی کے مطابق دنیا کی سب سے مشہور کریپٹو کرنسی بٹ کوائن کے ایک کوائن کی قیمت 89 لاکھ 54 ہزار روپے سے زائد ہو گئی ہے جبکہ ایک ہفتے کے دوران اس کی قیمت میں 18 فیصد اضافہ ہوا جو ایشائی تجارت میں تیزی سے آگے بڑھ رہا ہے۔

رواں سال بٹ کوائن کی قیمت میں 92 فیصد سے زیادہ کا اضافہ ہوا۔ بٹ کوائن کو تقویت ملی ہے کہ وہ مرکزی دھارے میں آنے والے سرمایہ کاروں اور کمپنیوں ، جیسے ٹیسلا انک ، ماسٹرکارڈ انک اور بی این وائی میلن میں مقبولیت حاصل کررہا ہے۔

سرمایہ کاروں نے آنے والے دنوں میں بٹ کوائن کی قیمت میں بڑے اتار چڑھاؤ کا خدشہ ظاہر کرتے ہوئے سرمایہ کاروں کو احتیاط برتنے کا مشورہ دیا ہے۔  کچھ ماہرین نے متنبہ کیا ہے کہ بٹ کوائن کی قیمت میں یہ اضافہ غیر مستحکم ہے۔

واضح رہے کہ گزشتہ دنوں معروف امریکی الیکٹرک کار کمپنی ٹیسلا نے ڈیڑھ ارب ڈالر مالیت کے بٹ کوائن خریدے تھے، جس کے بعد بٹ کوائن کی قیموں میں بے پناہ اضافہ ہوا، اور اس کی قیمت 38 ہزار ڈالرز سے چھلانگ لگا کر 46 ہزار ڈالرز تک پہنچ گئی تھی۔

یہ بھی پڑھیں: فیس بک کے بانی جیسا 1900 سالہ قدیم مجسمہ دریافت

مارکیٹ کیپٹلائزیشن اور روزانہ حجم کے لحاظ سے دوسری سب سے بڑی کرپٹو کرنسی ایتھر نے تقریبا 12 فیصد کے لحاظ سے ترقی کی اور ریکارڈ  2 ہزار 40 ڈالر تک جا پہنچا۔

ایتھر وہ ڈیجیٹل کرنسی یا ٹوکن ہے جو ایتھریم بلاک چین پر لین دین کو آسان بناتا ہے۔ کریپٹو دنیا میں آسمان اور ایتھریم کی اصطلاحات ایک دوسرے کے مابین قابل تبادلہ ہوگئی ہیں۔

متعلقہ خبریں

ٹاپ اسٹوریز