مقبوضہ کشمیر: مقناطیسی بموں نے بھارتی فورسز کیلیے خطرے کی گھنٹی بجا دی

مقبوضہ کشمیر: بھارتی فوج کی دہشت گردی، 5نوجوان شہید

سری نگر: مقبوضہ جموں و کشمری میں پائے جانے والے مقناطیسی بموں سے بھارتی افواج، پیرا ملٹری فورسز اور پولیس میں شدید خوف و ہراس پھیل گیا ہے۔

بھارت: تین سال سے قید کشمیری دختر ملت آسیہ اندرابی پر نئے الزامات

عالمی خبر رساں ایجنسی کے مطابق مقبوضہ وادی کشمیر میں مقناطیسی بموں کی موجودگی نے خطرے کی گھنٹی بجا دی ہے کیونکہ یہ ان بموں سے کافی حد تک مماثلت رکھتے ہیں جنہوں نے افغانستان میں بہت نقصان کیا ہے۔

خبر رساں ادارے کے مطابق مقبوضہ وادی کشمیر میں مارے جانے والے چھاپوں میں ایسے بم برآمد ہوئے ہیں جنہیں کسی بھی گاڑی یا جگہ پر چپکانے کے بعد ریموٹ کنٹرول کے ذریعے اڑایا جا سکتا ہے۔

کشمیر پر امریکہ کا غیر ذمہ دارانہ ٹوئٹ: پاکستان کا سخت ردعمل

بھارتی سیکیورٹی فورسز کے مطابق چھوٹے قسم کے خود ساختہ مقناطیسی بم اپنی تباہی کے لحاظ سے انتہائی طاقتور ہیں۔

بھارت میں برسر اقتدار انتہا پسند جنونی ہندوؤں کی جماعت بی جے پی کے نامزد وزیراعظم نریندر مودی کی حکومت نے اگست 2019 میں مقبوضہ وادی چنار کی حیثیت تبدیل کرکے وہاں اضافی سیکیورٹی نفری متعین کی تھی جسے مہذب لوگ دنیا کی سب سے بڑی جیل قرار دیتے ہیں۔

مقناطیسی بموں سے انتہائی خوفزدہ بھارتی سیکیورٹی فورسز نے خود کو بچانے کے لیے سیکیورٹی پروٹوکول تبدیل کردیا ہے۔

سفارتکاروں کا دورہ مقبوضہ کشمیر: بھارت عالمی برادری کو گمراہ کرنا چاہتا، پاکستان

بھارتی سیکیورٹی فورسز کے حوالے سے عالمی خبر رساں ایجنسی نے بتایا ہے کہ احتیاطی تدابیر کے طور پر فوجی اور سرکاری گاڑیوں میں زیادہ فاصلہ رکھنے کی ہدایت کی گئی ہے جب کہ فوجی گاڑیوں پر کیمرے لگانے کے علاوہ فوجی قافلوں کو ڈرون سے مانیٹر بھی کیا جا رہا ہے۔

متعلقہ خبریں

ٹاپ اسٹوریز