بھارت کے بڑے نام جو کپل شرما شو میں شریک نہیں ہوتے

نئی دہلی: بالی وڈ کے کچھ ایسے بڑے نام بھی ہیں جو اب تک بھارت کے معروف پروگرام “دی کپل شرما شو” میں شریک نہیں ہوئے۔

بھارت کے معروف کامیڈین کپل شرما کے شو میں تقریباً تمام ہی بالی وڈ کے اداکار شریک ہو چکے ہیں اور یہ ایک ایسا پلیٹ فارم ہے جسے بالی وڈ فلموں کی تشہیر کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ اس شو میں امیتابھ بچن، اکشے کمار سمیت بیشتر اداکار شریک ہو چکے ہیں۔

بالی وڈ کے کچھ ایسے نام بھی ہیں جو بار بار دعوت کے باوجود کپل شرما کے شو میں نہیں آئے۔ کپل شرما 2013 سے کامیڈی شوز کی میزبانی کر رہے ہیں اور اس دوران عامر خان کی کئی بڑی فلمیں ریلیز ہوئیں لیکن وہ اپنی فلموں کی تشہیر کے لیے ایک بار پھی شور میں شریک نہیں ہوئے۔

رپورٹ کے مطابق عامر خان کو کئی بار شو کی دعوت دی گئی لیکن ہر بار انہوں نے یہ کہہ کر شو میں آنے سے انکار کر دیا کہ وہ کسی بھی شو میں اپنی فلموں کی تشہیر نہیں کریں گے۔

کپل شرما شو میں پاکستان، ویسٹ انڈیز سمیت دیگر کئی لیجنڈ کھلاڑی شریک ہو چکے ہیں لیکن اب تک بھارت کے سابق کپتان مہندر سنگھ دھونی شو میں نہیں آئے جبکہ انہیں بھی کئی بار شو میں آنے کی دعوت دی جا چکی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کترینہ کی شادی کی انوکھی شرط

بھارت کے لٹل ماسٹر سچن ٹنڈولکر بھی اب تک کپل شرما کے شو میں شریک نہیں ہوئے جبکہ کافی عرصے سے شو کا حصہ رہنے والے نوجوت سنگھ سدھو کی جانب سے بھی ٹنڈولکر کو دعوت دی گئی لیکن وہ نہیں آئے۔

سپر اسٹار رجنی کانت بھی دعوت کے باوجود دی کپل شرما شو میں شریک نہیں ہوئے جبکہ لتا منگیشکر کو بھی کئی بار شو میں مدعو کیا گیا لیکن انہوں نے ہر بار ہی دعوت کی پیشکش ٹھکرا دی۔

متعلقہ خبریں

ٹاپ اسٹوریز