کراچی میں بارش کے بعد وزیراعلیٰ کا دورہ، برساتی نالوں کا معائنہ، احکامات کا اجرا

کراچی میں بارش کے بعد وزیراعلیٰ کا دورہ، برساتی نالوں کا معائنہ، احکامات کا اجرا

کراچی: شہر قائد میں ہونے والی بارش کے بعد وزیراعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ نے مختلف علاقوں کا دورہ کیا اور برساتی نالوں کا معائنہ کیا۔

 سندھ اور بلوچستان میں آج سے بارشوں کی پیش گوئی

ہم نیوز کے مطابق سید مراد علی شاہ کے ہمراہ دورے کے دوران صوبائی وزرا سید ناصر شاہ، شرجیل میمن اور ایڈمنسٹریٹر کراچی بیرسٹر مرتضیٰ وہاب بھی تھے۔

پاکستان پیپلزپارٹی سے تعلق رکھنے والے وزیراعلیٰ سندھ نے شہر کے مختلف علاقوں میں بالعموم اور نشیبی علاقوں میں بالخصوص برساتی پانی کی نکاسی کے انتظامات کا جائزہ لیا۔ انہوں نے کچھ مقامات پہ موقع پر ہی حکام کو احکامات بھی جاری کیے۔

پنجاب حکومت کا 100 یونٹ استعمال کرنے والے گھریلوں صارفین کو مفت بجلی دینے کا اعلان

انہوں نے حکام کو ہدایت کی کہ بارش کے پانی کی نکاسی جلد از جلد یقینی بنائی جائے تاکہ عوام کو کسی بھی قسم کی تکلیف کا سامنا نہ کرنا پڑے۔

ہم نیوز کے مطابق کراچی کے مختلف علاقوں میں ہونے والی بارش کے بعد ترجمان کے الیکٹرک نے کہا ہے کہ کچھ علاقوں میں عارضی طور پر بجلی کی فراہمی معطل کی جا سکتی ہے تاہم کے الیکٹرک کی ٹیمیں الرٹ ہیں۔

کراچی والوں کیلئے بری خبر ! بجلی 9 روپے 66 پیسے مہنگی کرنے کی منظوری

ترجمان کے الیکٹرک نے خبردار کرتے ہوئے کہا ہے کہ شہری برقی آلات کے استعمال میں خصوصی احتیاط برتیں کیونکہ بارش اور کھڑے پانی میں برقی آلات کا استعمال حادثات کا سبب بن سکتا ہے۔

متعلقہ خبریں