آج کہاں کہاں بادل برسیں گے؟

اسلام آباد، راولپنڈی سمیت مختلف شہروں میں بارش

 ملک بھر میں مون سون بارشوں کا سلسلہ ابھی جاری رہے گا۔پنجاب، خیبرپختونخوا، کشمیر ،گلگت بلتستان ،سندھ اور بلوچستان میں مزید بارش کا امکان ہے۔

کراچی سمیت سندھ کے مختلف شہروں میں بادل ابھی اور رنگ جمائیں گے۔کراچی،حیدرآباد،میرپورخاص، سانگھڑ،مٹھی، ٹھٹھہ، بدین، عمرکوٹ میں بارش کا امکان ہے۔

تھرپارکر، دادو، سکھر، کشمور، گھوٹکی، خیرپور، نوشہروفیروز میں بارش متوقع ہے۔شہداد پور،لاڑکانہ،جیکب آباد، پڈعیدن، بینظیرآباد اورجام شورو میں بارش کا امکان ہے۔

محکمہ موسمیات کے مطابق جنوبی بلوچستان میں چند مقامات پر موسلادھار بارش متوقع ہے۔ژوب، زیارت، بارکھان، لورالائی، بولان کوہلو، قلات اور خضدار میں بارش  کا امکان ہے۔

محکمہ موسمیات نے لسبیلہ ، نصیر آباد، جعفر آباد،سبی،مستونگ،کوئٹہ،چمن اورپشین میں بارش کی پیشگوئی کی ہے۔آواران، خاران، دالبندین، پنجگور، تربت، اورماڑا، پسنی اور جیوانی  میں بھی بادل برسیں گے۔

اسلام آباد میں گرج چمک کے ساتھ موسلادھار بارش کا امکان ہے۔راولپنڈی، مری ، اٹک، چکوال، جہلم، سیالکوٹ، نارووال اور لاہور میں بھی  بارش متوقع ہے۔

اوکاڑہ ، گوجرانوالہ،گجرات، فیصل آباد ، منڈی بہاؤالدین ، جھنگ اورخوشاب میں بارش متوقع ہے۔میانوالی ، حافظ آباد،بھکر، لیہ، ملتان، راجن پور، ڈیرہ غازی خان، بہاولپور اور بہاولنگر میں بھی  بارش کا امکان ہے۔رحیم یار خان اورسرگودھا میں تیز ہواؤں اور گرج چمک کے ساتھ مزید بارش  ہو گی۔

 

متعلقہ خبریں