بھارتی بلے باز نے ایک اوور میں 7 چھکوں کا عالمی ریکارڈ بنا لیا

بھارتی بلے باز نے ایک اوور میں 7 چھکوں کا عالمی ریکارڈ بنا لیا

نئی دہلی: بھارتی بلے باز رتوراج گائیکواڈ نے ایک اوور میں سات چھکوں کی مدد سے 43 رنز بنا کر عالمی ریکارڈ اپنے نام کرلیا ہے۔

نسیم شاہ کے دو چھکے، ایک جیت سے دو شکار، پاکستان کے دونوں پڑوسی ایشیا کپ سے باہر

سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ’ٹوئٹر‘ پر شیئر کی جانے والی ویڈیو کے تحت بھارت میں کھیلے جانے والی ایک ڈومیسٹک میچ کے دوران بھارتی بلے باز کی ویڈیو شیئر کی گئی ہے جس میں وہ باؤلر کی درگت بناتے دکھائی دے رہے ہیں۔

رتو راج گائیکواڈ بھارتی ریاست مہاراشٹرا کی ٹیم کی جانب سے بلے بازی کر رہے تھے کہ انہوں ںے 49 ویں اوور میں باؤلر کی چار گیندوں پر چار چھکے مارے۔

شعیب ملک کامیاب بیٹسمین،شاہد آفریدی کے سب سے زیادہ چھکے

بلے باز کی جانب سے کی جانے والی جارحانہ بلے بازی دیکھ کر باؤلر نے شاید دباؤ کا شکار ہو کر نو بال کرادی مگر اس پر رتو راج نے چھکا لگا دیا جس کی وجہ سے ایک گیند پر سات رنز بن گئے۔

سوشل میڈیا پر شیئر کی جانے والی ویڈیوز میں دیکھا جا سکتا ہے کہ اس کے بعد بھی رتو راج نے چھکوں کا سلسلہ برقرار رکھا اور اوور کی آخری دو گیندوں پر بھی چھکے لگائے جس کی وجہ سے ایک اوور میں ان کی ٹیم کو 43 رنز ملے۔

این ڈی ٹی وی کے مطابق رتو راج کی انتہائی جارحانہ بلے بازی کی بدولت ان کی ٹیم نے 50 اوورز کے میچ میں 330 بنالیے جب کہ ایک اوور میں سات چھکوں کی مدد سے سب سے زیادہ رنز بنانے کا ریکارڈ بھی بلے باز نے سمیٹ لیا۔

متعلقہ خبریں